Menu Sluiten

Jubileum

JADA events is een evenementenbureau uit Antwerpen en biedt u een scherpere kijk op events. Wij organiseren uw volgende bedrijfsevenement voor 10 tot 10000 gasten.

We Event Your Story

JADA events is een evenementenbureau uit Antwerpen en biedt u een scherpere kijk op events. Wij organiseren uw volgende bedrijfsevenement voor 10 tot 10000 gasten. Schakel ons in voor de hele organisatie – van concept tot follow-up in België en het buitenland. Wij werken graag op een gestructureerde manier, daarom stellen we ons 3-stappenplan voor: Horen, Zien en Spreken.

1. Horen

Elk goed gesprek begint met luisteren, daarom horen we graag wat uw wensen zijn voor uw volgende bedrijfsevenement, liefst in een persoonlijk gesprek. Ja Da is prettig!

2. Zien

Vervolgens gaan wij onze creatieve brains laten werken en voor u rondkijken naar mogelijke oplossingen binnen uw opgegeven budget. We bundelen ze tot één of meerdere voorstellen die we dan graag met u doorspreken. Ja Da is creatief!

3. Spreken

U krijgt altijd het laatste woord want we willen heel graag dat u tevreden bent van uw event. Na uitvoering vinden we het dus heel belangrijk dat u zegt wat u goed vond en wat u een volgende keer liever anders had gezien. Ja Da is constructief!

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Vul het contactformulier in op onze website of bel ons: +32 3 257 09 13!

Meer info

tags: Bedrijfsevenementen – bedrijfsevents – Belevingsevent Offerte – Beurzen – Communicatie Events – 

Wenst u meer info over Jubileum kijk dan vlug op https://jada-events.be | Een jubileum is altijd een reden om een groot feest te organiseren, ongeacht wat voor jubileum het is.

Evenementenbureau | Evenementen Organisatie | Events | 


Jubileum

omdat service belangrijk is jubileum onderhoud nieuws amp acties over ons contact menu home verwarming groot elektro klein elektro keukenaccessoires boilers jubileum onderhoud nieuws amp acties over ons contact home raquo proficiat aan alle winnaars proficiat aan alle winnaars zaterdag oktober vierden wede ste verjaardagvan onze zaak Jubileum verdient geld voor jou als hoogtepunt was er de finale van de jubileumactie waarbij winnaars aankoopcheques kregen ter waarde van hun kasticket. het jubileum in beeld op oktober trakteerden we klanten in onze winkel in oostende met doorlopend koffie en kookdemonstraties en hapjes en drankjes. we bedanken iedereen die aanwezig wasbekijk hier de sfeerbeelden. meer info wenst u meer informatie of een offerte contacteer ons dan gerust contacteer ons vraag uw onderhoud of herstelling aan aim liebaertstraat oostende tel infovansevenant.be open van u u en u u gesloten .

toggle navigation home priv jubileum verjaardag babyborrel communiefeest lentefeest familiefeest huwelijk themafeest bedrijf personeelsfeest klantenfeest jubileum opening opendeurdag familiedag productvoorstelling seminarie bedrijfsbezoeken expo beursstand verhuur klank licht inrichting karaoke dj contact jubileum geniet van jullie moment speciale gebeurtenissen kan u niet onopgemerkt laten voorbijgaan uw huwelijksverjaardag of ander jubileum te vieren het uitwerken van een aangepast concept is een ware uitdaging voor ons. De dag van het evenement zorgt decibel events voor een perfecte organisatie. Een gebeurtenis waar uw gasten nog lang over zullen napraten vraag uw offerte aan delen met vrienden hieronder vindt u een aantal referenties en voorbeelden terug Jubileum zijn vaak gezocht jaar gehuwd een gouden bruiloft dat vieren we thuis. Een halve eeuw samen samen lief en leed delen. Dat .

Gegevens over Jubileum

aanpak services evenementenbureau bedrijfsfeest beursstand nieuwjaarsrecepties productlancering werken bij team jobs cases contact nl en fr let s talk bedrijfsfeesten een geslaagd bedrijfsevenement dat is een mooi extraatje voor uw imago en stimuleert uw medewerkers. Het brengt uw bedrijf ook onder de aandacht bij potentile klanten en creert mooie herinneringen waarmee u uw marketingstrategie kunt voeden heb je interesse in Jubileum Maar het brengt ook heel wat stress met zich mee en vraagt veel energie. Naast uw intern organisatiecomit is het daarom niet slecht om een externe partner zoals dazzle events onder de arm te nemen. Wij delen onze ervaring en creativiteit met uw bedrijf zorgen ervoor dat niets over het hoofd wordt gezien en bieden u een onvergetelijk evenement meer weten over bedrijfsfeesten .