Menu Sluiten

Organisatie Conferenties

JADA events is een evenementenbureau uit Antwerpen en biedt u een scherpere kijk op events. Wij organiseren uw volgende bedrijfsevenement voor 10 tot 10000 gasten.

We Event Your Story

JADA events is een evenementenbureau uit Antwerpen en biedt u een scherpere kijk op events. Wij organiseren uw volgende bedrijfsevenement voor 10 tot 10000 gasten. Schakel ons in voor de hele organisatie – van concept tot follow-up in België en het buitenland. Wij werken graag op een gestructureerde manier, daarom stellen we ons 3-stappenplan voor: Horen, Zien en Spreken.

1. Horen

Elk goed gesprek begint met luisteren, daarom horen we graag wat uw wensen zijn voor uw volgende bedrijfsevenement, liefst in een persoonlijk gesprek. Ja Da is prettig!

2. Zien

Vervolgens gaan wij onze creatieve brains laten werken en voor u rondkijken naar mogelijke oplossingen binnen uw opgegeven budget. We bundelen ze tot één of meerdere voorstellen die we dan graag met u doorspreken. Ja Da is creatief!

3. Spreken

U krijgt altijd het laatste woord want we willen heel graag dat u tevreden bent van uw event. Na uitvoering vinden we het dus heel belangrijk dat u zegt wat u goed vond en wat u een volgende keer liever anders had gezien. Ja Da is constructief!

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Vul het contactformulier in op onze website of bel ons: +32 3 257 09 13!

Meer info

tags: Bedrijfsevenementen – bedrijfsevents – Belevingsevent Offerte – Beurzen – Communicatie Events – 

Wenst u meer info over Organisatie Conferenties kijk dan vlug op https://jada-events.be | Conferenties Organisatie

Evenementen Organisatie | Events | Evenementenbureau | 


Organisatie Conferenties

home hoe wij helpen toepassingen overzicht hr medewerkersbetrokkenheid strategie en verandermanagement klant onderzoek leden andere belanghebbenden synthetron workshops conferenties hoe het werkt overzicht deelnemer zakelijke faq technische faq referenties onze inzichten overzicht case studies blogs rapporten over ons overzicht ons team contact nederlands english italiano deutsch franais dansk leden een snelle veilige en betrokken manier om er achter te komen wat jouw leden echt denken en voelen. Om ze meer te geven van wat ze willen. Om ze te betrekken en samen een toekomst te bouwen. Waarom naar leden luisteren met synthetron aandacht hebben voor leden is van vitaal belang voor een levendige organisatie Organisatie Conferenties leverancier Het is belangrijk om te weten wat je leden denken maar het is niet altijd eenvoudig om dit te achterhalen. De meeste ledenorganisaties hebben maar een klein percentage actieve leden. Waarschijnlijk weet je veel van wat zij denken maar weinig van de stille meerderheid. De synthetron online dialogen bieden een efficinte manier om jouw leden te begrijpen.

wat we doen wie we zijn projecten contact nl en wat we doen wie we zijn projecten contact zoek nieuwsbrief nl en wat we doen we zijn hetzelfde. Maar anders. Net als elk ander eventbureau zijn we er trots op potentile klanten na te jagen en een beleving op te bouwen. Maar we geloven dat we het op een frissere wendbaardere en creatievere manier zullen doen. Jullie vinden bij conrad consulting dan ook een inspirerend kader waarop we met ons team bouwen. Conrad consulting is al sinds een fullservice evenementenkantoor uit hasselt. Al meer dan dertig jaar lang organiseren we evenementen onder dezelfde naam en met hetzelfde managementteam Organisatie Conferenties : vind meer info hier Aan het roer staan twee zaakvoerders met ieder meer dan dertig jaar ervaring in de wereld van events marketing communicatie en projectcordinatie. Verder wordt ons team gevormd door twee ervaren eventmanagers een office manager grafisch ontwerper en twee magazijniers. Conrad consulting is een familiebedrijf of zo werken we toch. Geen kantoortjes of vakjesdenkers De verkoopprijs van Organisatie Conferenties Wel een werkeiland en vakmens.

Informatie over Organisatie Conferenties

home verhuur installatie evenementen bedrijf catalogus verhuur start evenementen utopiah kan voor u de volledige organisatie van uw evement uitwerken en opvolgen. Contacteer ons vrijblijvend voor de organisatie van uw bedrijfsfeesten beurzen produktvoorstellingen conferenties meetings congressen lezingen dealerdagen opendeurdagen … Utopiah events amp equipment heeft zich tevens ingeschreven op de quotcode of conduct for event pitchesquot of afgekort coc. Meer informatie vindt u via http www.codeofconductforeventpitches.be zoeken search this site nieuwsbrief gtgt klik hier om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. .