Menu Sluiten

Vergaderzaal Huren Brussel

Bent u op zoek naar een Expohall voor het organiseren van uw volgend event, beurs, congres, personeelsfeest,… ? Wij bieden u 3 expohallen aan in loftstijl, van 3000m² tot 8600m² + strategische ligging + aanpalende grootse parking.

BRUSSELS KART EXPO, uw perfecte gastlocatie voor :

  • Beurzen & Vakbeurzen
  • Events & Bedrijfsevents
  • Productlanceringen
  • Congressen

Ideaal gelegen, op het strategisch kruispunt van de E40 Oostende-Brussel en de Brusselse Ring.

Als organisator huurt u de Expohallen, als naakte oppervlakte en richt u deze naar wens in.

Gekenmerkt door een donkergroen dakgebinte met weinig steunpilaren, hetgeen enkel voordelen biedt. Elke expohall heeft een centraal hoger gedeelte met 2 lagere zijflanken of « mezzanines » genaamd.

In beide expohallen is er aangenaam daglicht via de zijflanken, hetgeen beursorganisatoren enkel kunnen toejuichen.

Beide expohallen zijn niet onderkelderd voor een makkelijke opbouw en afbouw toeleveringen.

De expohallen zijn aanpalend. Via een ruime passage van 10 meter breedte creëren wij oppervlakte tot 8000m² (incl. passage).

Elke expohall beschikt over een krachtig elektriciteitsplan, goede verwarmingsinstallatie en moderne sanitaire installaties.

Aanpalend beschikt u over een veilige en goed verlichte asfaltparking tot 2400 plaatsen.

U bent vrij van alle toeleveranciers.

03696750369675

Meer info

tags: Bedrijfsevents – Event Rooms Brussel – Events – Expo Partner – Expohallen – 

Wenst u meer info over vergaderzaal huren brussel kijk dan vlug op https://www.brusselskartexpo.be/nl_BE/ | Vergaderzaal Huren Brussel

evenementen organisatie | Beurzen | Events | Vergaderen | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Vergaderzaal huren brussel

menu nederlands english franais deutsch eventonline home categorien plaatsen nieuws vacatures contact ik zoek … Vergaderlocaties eventlocaties hotels coworking toeleveranciers ik zoek … Incentives amp teambuilding eventorganisatie congresbureaus audiovisueel foto amp video vervoer amp transport verhuur amp verkoop catering personeel entertainment relatiegeschenken toon resultaten home eventlocaties sluit kaartvergroot kaart verfijn uw selectie categorie vergaderlocaties eventlocaties hotels coworking incentives amp teambuilding eventorganisatie congresbureaus audiovisueel foto amp video vervoer amp transport verhuur amp verkoop catering personeel entertainment relatiegeschenken vacatures plaats belgi antwerpen brussel henegouwen limburg luik luxemburg namen oostvlaanderen vlaamsbrabant waalsbrabant westvlaander.

skip to content home over ons diensten office coworking atelier virtual meeting magazine contact vestigingen officenter benefits officenter officenterconnect infobrochure a tot z a aalst brussel beringen genk infobrochure a tot z hasselt leuven maastricht pelt infobrochure a tot z sinttruiden geel turnhout zaventem home over ons diensten office coworking atelier virtual meeting magazine contact vestigingen officenter benefits officenter officenterconnect infobrochure a tot z a aalst brussel beringen genk infobrochure a tot z hasselt leuven maastricht pelt infobrochure a tot z sinttruiden geel turnhout zaventem gemeubelde kantoren amp flexbureaus huren office coworking atelier virtual meeting zoek een locatie kies een layout office coworking atelier virtual meeting kies een locatie aalst .

Kennisgeving over Vergaderzaal huren brussel

call us home diensten fotos referenties getuigenissen contact main menu vergaderzalen office solutions in brussels burotel gt diensten gt vergaderzalen u wil klanten sollicitanten of zakenrelaties ontvangen in brussel bij burotel kan u een vergaderruimte of vergaderzaal huren op maat van uw behoeften. U ontvangt uw gasten in een professioneel hartelijk kader geschikt voor groepen van twee tot zestien personen en voorzien van een aanvullende ontspanningsruimte Enige toelichting over vergaderzaal huren brussel Bovendien zijn onze vergaderruimtes uitgerust met de nodige telecommunicatie en informatica zoals wifi en zijn er steeds een projector een flapover en markeerstiften aanwezig. Bij het huren van een vergaderzaal staat er ook koffie thee en frisdrank tot uw beschikking. Als u dat wenst kan u zelfs een beroep doen op een traiteurdiens.